
به بخش سوالات متداول خوش آمدید . میتوانید سوالات را مطالعه کنید. در صورتی که سوال خود را پیدا نکردید میتوانید با ما تماس بگیرید
سایت کاسیا ، یک سایت فروشگاه لباس است که با توجه به نیاز بازار و مشتریان اقدام به تولید و تهیه و فروش لباس مینماید. در فاز بعدی سایت کاسیا ، امکان فروشنده واسطه هم مهیا شده است که بزودی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت
خرید از سایت بسیار راحتتر از روشهای معمول خرید میباشد. به این دلی که در سایت اطلاعات شما موجود است و تنها با چند کلیک میتوانید هر بار به هر تعداد که دوست دارید خرید کنید. از طرفی امکان دسترسی به خریدهای قبلی و مطالعه محتواهای آموزشی از مزیتهای سایت میباشد. همچنین در سایت امکاناتی چون امتیازدهی و تخفیف وجود دارد که در خرید از دایرکت نیست . به همین منظور بهتر است از سایت خرید کنید. برای اینکه بدانید که چگونه میتوانید از سایت خرید کنید میتوانید این دو پست را مطالعه کنید :
برای عضویت در سایت کافیست آموزش زیر را مطالعه کنید:
همانطور که میدانید کلیه مسئولیتهایی که با حساب شما انجام میشود به عهده شماست. بنابراین برای اینکه کسی وارد حساب شما نشود بایستی رمز عبور قوی انتخاب کنید.
راهنمای انتخاب رمز عبور قوی :
۱. گذر واژه شما دارای حداقل ۸ تا ۱۲ کاراکتر باشد .
۲. از ترکیب اعداد و حروف استفاده کنید .(۲p5Ge)
۳. از سمبلها و حروف غیر الفبایی استفاده کنید .(! @ # = $ % + ^ & * ? -)
۴. از حروف بزرگ و کوچک استفاده کنید .(a-B)
۵. از گذرواژههای متفاوت برای حسابهای متفاوت خود استفاده کنید.
۶. کلمه عبور شامل یک کلمه قابل حدس کامل نباشد(مثلا هر کلمه ای که در دیکشنری موجود است)
۷. کلمه عبور شامل نام کاربری، نام واقعی ، اسم شرکت، نام اعضای خانواده، سال تولد، شماره همراه و یا کد ملی نباشد.
بلی برای خرید بایستی در سایت کاسیا عضو شوید
بلی. شما میتوانید از طریق دایرکت اینستاگرام و همچنین واتساپ پشتیبانان کاسیا اقدام به خرید محصول نمایید. توجه داشته باشید که در صورت خرید از اینستاگرام و یا واتساپ امتیازی برای شما حساب نمیشود.
در حساب کاربری خیر. برای این کار با پشتیبانان ما تماس بگیرید
در قسمت حساب کاربری بر روی فراموشی رمز عبور کلیک کنید و رمزتان را باز سازی کنید
با مراجعه به حساب کاربری خود و سپس به بخش سفارشات من میتوانید با کلیک بر روی دکمه فاکتور، فاکتور هر سفارش را دریافت کنید.
همچنین در صورت درخواست فاکتور کاغذی میتوانید در هنگام خرید این درخواست را به رایگان داشته باشید. در صورتی که بعدها قصد دریافت فاکتور را داشتید، این فاکتور با پرداخت هزینه ارسال میشود . (هزینه صدور و هزینه ارسال)
کاسیا تا اندازه استاندارد ، هزینه پست را از شما دریافت میکند. در صورتی که میزان سفارشات بسیار بالا بود و نیازمند حمل و نقل سنگین باربری شد ، پشتیبانان کاسیا با شما تماس خواهند گرفت
وارد حساب کاربری خود شده و از قسمت ویرایش آدرس بر روی افزودن کلیک کنید. در صورتی که آدرس را قبلا ثبت کردهاید میتوانید آن را ویرایش کنید.
خیر. شما میتوانید کالاهای موجود را در سایت سفارش دهید. اما در صورتی که علاقه دارید که کالای ناموجودی را خریداری کنید ، کافیست با پشتیبانان کاسیا در تماس باشید تا امکان تامین مجدد آن بررسی شود. درصورتی که این امکان وجود داشت میتوانید سفارش دهید
خیر . متاسفانه تا اطلاع ثانوی این امکان وجود ندارد
در صورتی که ساکن تهران هستید میتوانید از طریق پست ، تیپاکس و پیک تهران سفارش خود را دریافت کنید. در صورتی که ساکن تهران نیستید نیز میتوانید از طریق پست و تیپاکس سفارش خود را دریافت کنید
بلی . این امکان وجود دارد .
ارسال به وسیله اداره بینالمللی محترم پست صورت میپذیرد و خرید تنها از طریق اینستاگرام و واتساپ امکانپذیر است
خیر . این امکان به صورت سیستمی وجود ندارد. اما در صورتی که سفارش دوم شما تا قبل از ارسال سفارش اول ثبت شود سیستم به صورت اتوماتیک کلیه سفارشات را یکجا برای شما ارسال میکند .
اگر هنوز آن را پرداخت نکردهاید میتوانید در حساب کاربری با فشردن دکمه لغو ، آن را لغو کنید. در صورتی که آن را پرداخت کردهاید میتوانید تا قبل از ارسال از سایت کاسیا از طریق ایمیل پشتیبانی و یا واتساپ درخواست لغو سفارش را بدهید. در صورتی که محصول ارسال شده باشد امکان لغو وجود ندارد
خیر . در صورتی که فاکتور صادر شده باشد امکان تغییر وجود ندارد . همچنین دست بردن در فاکتور و تغییر آن مصداق جعل بوده و جرم میباشد
بلی میتوانید . پس از ثبت سفارش میتوانید از قسمت پشتیبانی به ما اعلام نمایید که در چه روزی مرسوله شما ارسال شود .
نکته : شما میتوانید زمان ارسال را انتخاب کنید. زمان تحویل به عهده اداره محترم پست میباشد و فقط شهروندان تهرانی میتوانند با ارسال پیک زمان دقیق تحویل را اعلام نمایند.
میتوانید به صورت آنلاین پرداخت کنید. همچنین میتوانید در صورت تمایل به صورت کارت به کارت نیز مبلغ سفارش را پرداخت کنید
ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد – در اینصورت وجه بصورت خودکار طی ۷۲ ساعت کاری مجدد بحساب شما برمیگردد.تاکید می شود، در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی ندارید.
بلی. در صورت سفارش به تعداد بالا ، پشتیبانان مقداری که قابل ارسال و تامین است را با شما هماهنگ و ارسال مینمایند
در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، میتوانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید:
https://tracking.post.ir/
شماره مرسوله ۲۴ رقمی پست برای شما از طریق پیامک ارسال شده و همچنین میتوانید با مراجعه به پروفایل خود اطلاعات را دریافت کنید. همچنین این شماره ۲۴ رقمی برای شما پیامک میشود
بلی . برای این کار از قسمت پشتیبانی شماره سفارش را به همراه آدرس جدید ارسال کنید و منتظر تایید پیامکی آن باشید
در صورتی که در تامین سفارش تاخیری به وجود آمد به وسیله پیامک به اطلاع شما خواهد رسید
در صفحه هر کالا و در انتهای صفحه میتوانید نظر خود را ثبت کنید
بلی . در هنگام ثبت سفارش و در قسمت توضیحات قید بفرمایید که محصول بایستی تحویل شخص دیگری شود و نام شخص را نیز بنویسید
بلی. کلیه کالاها توسط تولیدکنندههای رسمی تولید میشوند. در صورتی که کالایی اصل نبود در صفحه توضیحات آن نوشته خواهد شد
سایت کاسیا به منظور راحت نمودن فرایند پشتیبانی ، به هر سفارشی کد سفارش اختصاص داده که با پیشوند COR آغاز میشوند . شما میتوانید از این شماره در فرمهای پشتیبانی و.. استفاده کنید تا شناسایی سفارش با سهولت بیشتر انجام شود
در وبسایت ۲۴ ساعت روز و ۷ روز هفته
در اینستاگرام و واتساپ در ساعات کاری سایت کاسیا میتوانید سفارش خود را ثبت کنید
هزینه ارسال بصورت پستی بوده و مشتریان محترم تنها قسمتی از هزینه ارسال را پرداخت میکنند و مابقی آن به عهده سایت کاسیا میباشد
از قسمت سفارشات روی نمایش سفارش مورد نظر کلیک کرده و در قسمت بروز رسانیهای سفارش آخرین وضعیت سفارش را مشاهده نمایید
در صورتی که سفارش شما ارسال شده باشد نیز میتوانید از طریق درگاه پست و شماره پیگیری ۲۴ رقمی آن را پیگیری کنید
شما بایستی درخواست مرجوعی را تا ۲۴ ساعت پس از دریافت آن از اداره پست در حساب کاربری خود ثبت کنید. پس از ثبت درخواست تا ۷۲ ساعت مهلت دارید که کالای مورد نظر را مرجوع نمایید.
به دلیل رعایت پروتکلهای بهداشتی این قوانین در سایت کاسیا وضع شدهاند . در خرید خود دقت نمایید.
کالا میبایست در جعبه و پاکت اصلی خود بازگردانده شود.
برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، شرایط مرجوعی را از بین خواهد برد.
لازم است جعبه اصلی محصولات تا پایان ۴۸ ساعت مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
لازم است تمامی اقلام همراه محصول را در بسته بندی و شرایط اولیه قرار داده و ارسال نمایید.
در صورتی که اقلامی به عنوان هدیه در کنار محصول ارسال شده باشد لازم است این اقلام نیز بازگشت داده شود.
کالا میبایست در بسته کاسیا همراه با سلفون و اتیکت بازگردانده شود. به طور کل تحت هر شرایطی که دریافت شده به همان شکل نیز بازگردانده شود.در غیر این صورت شرایط مرجوعی را از بین خواهد برد
خیر چنین امکانی وجود ندارد
در صورت تایید شرکت حمل و نقل خسارت به شما پرداخت خواهد شد.
بلی. در صورتی که پلمپ آن باز نشده باشد میتوانید مرجوع نمایید
کارشناسان درخواست شما را بررسی و با شما تماس میگیرند. در صورت تایید کارشناسان مبلغ سفارش به حساب شما واریز میشود و یا محصول دیگری برای شما ارسال میشود. در صورتی که به تایید کارشناسان نرسد ( شرایط مرجوعی از بین رفته باشد ) ، با هماهنگی شما ، محصول مجددا برای شما ارسال میشود.
این کالاها مستقیما از تولیدکنندهها دریافت و به فروش میرسند. و اصالت آنها نیز توسط سایت کاسیا تایید میشود و سپس ارسال میشود.