سوالات متداول

در این صفحه سعی کرده‌ایم به تمامی سوالاتی که معمولا پرسیده می‌شوند و پرتکرار هستند پاسخ دهیم . امیدواریم که بتوانید سوال خودتان را از این بخش پیدا کنید . درصوتی که سوالتان در این بخش موجود نبود می‌توانید از پشتیبانی سوال خود را بپرسید

پس از ورود می‌توانید با مراجعه به قسمت حساب من وارد پیشخوان حساب خود شوید و از قسمت جزئیات حساب اقدام به ویرایش نام کاربری و یا نام و یا آدرس ایمیل خود کنید . همچنین از این قسمت می‌توانید رمز عبورتان را نیز عوض کنید.

به سادگی با کلیک بر روی ثبت نام می‌توانید در سایت ثبت نام کنید . همچنین می‌توانید با کلیک بر روی ورود، وارد سایت شوید.

کافیست حساب خودتان را با رمز‌های قوی بسازید.

رمز قوی شامل حروف انگلیسی و حروف کوچک و بزرگ به همراه اعداد و کارکترهای خاص مانند ( !@#$%^&* ) باشد . توجه داشته باشید که مسئولیت حفظ امنیت حساب کاربری شما به عهده شخص شما می‌باشد و عدم رعایت آن مشکلات متعددی را به وجود خواهد آورد.

پس از هربار خرید بایستی آدرس و اطلاعات خودتان را وارد کنید . برای همین امکان عضویت را قرار داده‌ایم تا بتوانید به سادگی خرید کنید و از خرید‌های گذشته خودتان نیز آگاه شوید.همچنین برای حفظ امنیت و جلوگیری از سو استفاده‌های احتمالی، خرید بدون عضویت امکان‌پذیر نمی‌باشد

بلی . شما می‌توانید از طریق دایرکت اینستاگرام و همچنین سایت کاسیا اقدام به خرید نمایید. اما امکان سفارش تلفنی تنها برای خرید عمده می‌باشد

ما این کار را برای شما راحت‌تر کرده‌ایم. شما در هنگام خرید آدرس خود را وارد و ثبت می‌نمایید. پس از آن در حساب کاربری از قسمت آدرس می‌توانید آدرس خود را ویرایش نمایید. 

خیر . چه خرید تکی و چه به صورت عمده تمامی پرداخت‌ها بایستی نقدی و یا به صورت پرداخت الکترونیکی باشد.

این امکان تنها در صورتی میسر است که مرسوله شما برای شما ارسال نشده باشد و سفارش در مرحله پردازش باشد. شما تا ۴۸ ساعت پس از ثبت سفارش می‌توانید آن را لغو نمایید. پس از آن امکان لغو وجود ندارد. برای لغو کافیست به ایمیل پشتیبانی کاسیا یک ایمیل با موضوع لغو سفارش و در متن ایمیل شماره سفارش را ارسال نمایید تا همکاران ما نسبت به لغو سفارش شما اقدام نمایند. برای عودت وجه نیز نیاز است شما شماره کارتی که با آن سفارش را پرداخت کرده‌اید(نه کارت دیگر) ، شماره شبای کارتی که سفارش را با آن پرداخت کرده‌اید (نه کارت دیگر) و همچنین اسکن کارت ملی خود را برای کاسیا ارسال نمایید تا نسبت به عودت وجه اقدام شود. در غیر اینصورت لازم است از سایت خرید نمایید

ابتدا محصولاتتان را از سایت انتخاب و در سبد خرید اضافه می‌نمایید . سپس از قسمت سبد خرید ادامه مرحله سفارش را کلیک کرده و در فرآیند سفارش، سایت از شما آدرس ایمیل درخواست می‌نماید. در این فرایند می‌توانید در سایت عضو شوید و سایت لینکی حاوی انتخاب رمز عبور توسط شما به شما ارسال می‌نماید و حساب کاربری شما را راه اندازی می‌نماید. سپس آدرس را وارد می‌نمایید که در سیستم ذخیره می‌شود و درنهایت ادامه خرید و پرداخت را انجام می‌دهید. خرید شما با موفقیت انجام شده است

پس از ثبت سفارش نسخه‌ای از فاکتور به صورت PDF به ایمیل شما ارسال خواهد شد . همچنین از سفارشات خود نیز می‌توانید فاکتور را دانلود کنید. فاکتور‌ها بعد از ۴ ماه حذف خواهند شد . پس نسبت به دانلود آنها اقدام نمایید. همچنین در فرایند سفارش می‌توانید درخواست کنید که فاکتور به صورت کاغذی همراه با مرسوله به شما ارسال شود. در صورتی که نیاز به ارسال فاکتور به صورت کاغذی در روز دیگر دارید با پرداخت هزینه می‌توانید فاکتور را به صورت کاغذی دریافت نمایید.

خیر . پس از ثبت سفارش امکان تغییر آن سفارش وجود ندارد و شما یا باید آن سفارش را لغو نمایید و یا می‌توانید سفارش جدیدی را ثبت نمایید. در صورتی که ثبت دو سفارش کمتر از ۲۴ ساعت بوده باشند ، همه‌ سفارشات باهم ارسال خواهند شد. اما در صورتی که ثبت سفارش دوم و سوم و.. پس از ۲۴ تا ۴۸ ساعت باشد سفارشات به صورت جدا ارسال خواهند شد.

خیر چنین امکانی وجود ندارد. در صورت مخدوش و یا تغییر فاکتور توسط مشتری، این اقدام مصداق جعل خواهد بود و جرم محسوب می‌شود. سایت کاسیا تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌باشد. همچنین فاکتور در صورت پرداخت موفق مورد تایید کاسیا می‌باشد و امکان تغییر فاکتور صادر شده وجود ندارد

بسته به میزان موجودی آن کالا بله چنین امکانی وجود دارد . اما در شرایط تخفیف و بسته به شرایط تخفیف گاها سایت محدودیت‌هایی برای خرید خواهد داشت.

از داخل سایت خیر . اما می‌توانید با پشتیبانی تماس بگیرید تا در صورت موجود بودن در انبار فرایند موجود کردن در فروشگاه را برای شما فراهم کنند . اما در صورت عدم موجودی بایستی صبر کنید تا مجددا موجود شوند . درصورتی که توقف تولید شده باشند نیز نمی‌توانید آنها را خرید کنید و امکان موجود کردن آنها وجود ندارد

هر محصول در سایت برای خودش صفحه منحصر به فرد دارد . کافیست در قسمت نظرات آن محصول نظر خود را بدهید. برای اشخاصی که روی محصولات نظر می‌دهند جوایز مختلفی در نظر داریم. اما در صورت درخواست پشتیبانی، لطفا نظر قرار ندهید

ارسال توسط شرکت محترم ملی پست انجام می‌شود و هزینه ارسال در سایت کاسیا مبلغ ۲۰۰۰۰ تومان می‌باشد

در صورت درخواست ارسال با پیک، فاکتور هزینه پیک نیز برای خریدار ارسال می‌شود.

متاسفانه بصورت سیستمی در سایت خیر. بایستی با پشتیبانی تماس بگیرید . برای این کار کافیست به پشتیبانی ایمیلی با عنوان تغییر زمان ارسال مرسوله ارسال نمایید و در متن آن توضیحات خود را بنویسید.  پشتیبانان کاسیا تنها می‌توانند مرسوله را با تاخیر مد نظر شما ارسال نمایند. کاسیا پس از ارسال هیچ گونه تغییری نمی‌تواند در زمان دریافت بسته ایجاد نماید. شما با درخواست تنها می‌توانید زمان ارسال بسته را به تاخیر بیاندازید

بله. این امکان وجود دارد . با پشتیبانی تماس بگیرید تا به نام شخص مورد نظر بسته را ارسال نمایند.

بلی . پس از ثبت سفارش کارشناسان آن را بررسی و بعد از تایید آن را به قسمت پردازش منتقل می‌کنند . درصورتی که تعداد بسیار بالا باشد (یعنی کاسیا توانایی تامین آنها را نداشته باشد) خرید لغو خواهد شد. و با خریدار تماس حاصل خواهد شد

به سادگی می‌توانید با پرداخت آنلاین این کار را انجام دهید. در حال حاضر امکان پرداخت در درب منزل وجود ندارد

متاسفانه بنا به دلایل امنیتی و مشکلات این روش، تا اطلاع ثانوی پرداخت در محل وجود ندارد

ما نهایت سعی خودمان را می‌نماییم که محصول را در اسرع وقت ارسال نماییم.

بین دو تا چهار روز فرصت پردازش سفارش و سپس ارسال خواهند شد . معمولا بسته های پستی بین دو تا چهار روز کاری به دست گیرندگان می‌رسند.

اصلا جای نگرانی نیست . نیازی به تماس با فروشگاه کاسیا نیست .  این مبلغ تا ۷۲ ساعت بعد از خرید به حساب شما بازخواهد گشت. در صورتی که این مبلغ باز نگشت می‌توانید با شرکت سداد و یا بانک خود تماس بگیرید. در صورتی که اعلام شده که مبلغ با موفقیت به حساب کاسیا واریز شده با ایمیل مدیریت سایت تماس حاصل نمایید

کاسیا یک فروشگاه افیلیت نیست و هیچ فروشنده دیگری در خود ندارد و تمامی محصولات متعلق به فروشگاه کاسیا است . کلیه محصولات از برند‌ها و تولیدکننده‌ها خریداری و کنترل کیفی می‌شوند و سپس در سایت به فروش می‌رسند. اصالت آنها نیز توسط سایت کاسیا تایید می‌شود و سپس ارسال می‌شود. حتی در موارد همکاری‌های میان دو برند نیز کاسیا ابتدا در واحد ارسال محصول را کنترل و سپس ارسال می‌کند . به همین دلیل جای نگرانی مانند سایت‌هایی که در آنها فروشندگان مختلف مشغول فروش محصولات هستند نیست. کاسیا محصول مورد نظر را ابتدا کنترل و بعضا آنها را پلمپ نموده و برای شما عزیزان ارسال می‌نماید

تمامی اطلاعاتی که در توضیحات محصولات نوشته شده است نیز دقیق می‌باشند . پس در انتخاب محصول خویش دقت فرمایید.

می‌توانید پس از ثبت سفارش از قسمت حساب کاربری از وضعیت سفارشتان آگاه شوید. پس از ارسال نیز شماره پیگیری پستی به وسیله پیامک به شما ارسال خواهد شد . برای پیگیری می‌توانید این کد را درسایت پست پیگیری کنید

 

https://tracking.post.ir

خرید از سایت کاسیا محدودیتی ندارد . اما پردازش سفارشات در روزهای کاری (غیر از روزهای تعطیل) از ساعت ۸ صبح تا ۴ بعد از ظهر انجام خواهد شد. همچنین ارسال مرسوله پس از پردازش نیز در ساعات اداری شرکت محترم پست انجام خواهد شد

بله . برای این کار با پشتیبانان ما تماس بگیرید

کافیست بعد از ثبت سفارش به قسمت سفارشات رفته و از آنجا سفارشات خود را پیگیری کنید . 

وضعیت در حال انجام : یعنی سفارش شما در حال تایید شدن و انجام شدن است

وضعیت تکمیل شده یعنی سفارش شما پردازش و تحویل اداره پست شده است

همچنین شما می‌توانید درون هر سفارش از وضعیت دقیق آن مطلع شوید.

خیر. به دلیل صدور فاکتور و پردازش‌های بعدی که به صورت اتوماتیک توسط سایت انجام می‌شود وجود ندارد . در انتخاب آدرس خویش دقت فرمایید.

در صورت بروز مشکل با پشتیبانان ما تماس بگیرید.

بله.با ارسال ایمیل به پشتیبانی می‌توانید زمان ارسال محصولاتتان را توسط کاسیا و شرکت پست اعلام نمایید . اما توجه داشته باشید که سایت کاسیا به دلیل میزان سفارشات و همچنین عدم گستردگی محصولات از پیک مخصوص به صورت گسترده استفاده نمی‌کند و به وسیله پست و تیپاکس محصولات شما را ارسال می‌کند. به همین منظور زمان مورد نظر به معنی تحویل نیست . در صورتی که زمان خاصی را انتخاب کنید بدین معنی است که بسته در زمان مورد نظر از سایت کاسیا به اداره پست تحویل خواهد شد و توسط شرکت پست به شما ارسال خواهد شد.

همچنین در صورتی که در زمان مورد نظر امکان ارسال نداشته باشیم از طریق ایمیل شما را مطلغ خواهیم کرد. برای هماهنگی ایمیلی با عنوان تغییر زمان ارسال سفارش یا تغییر زمان ارسال مرسوله ارسال نمایید

از طریق بخش تماس با ما ، شبکه‌های اجتماعی ، آدرس ایمیل و شماره تلفن

شما برای کالایی که ایراد فیزیکی دارد و یا توسط کاسیا به اشتباه ارسال شده است ، ۲۴ ساعت پس از تحویل فرصت دارید درخواست خرابی و مرجوعی را ثبت کنید. پس از این زمان امکان مرجوعی وجود ندارد. همچنین به دلیل پاندمی کرونا شرایط مرجوعی بسیار سخت شده است و تنها به این دو دلیل و با هماهنگی قبلی توسط ایمیل پشتیبانی ، سایت کاسیا سفارشات مرجوعی را قبول میکند. برای مطالعه شرایط مرجوعی روی لینک زیر کلیک کنید :

مرجوع کردن کالا

بلی . در صورتی که کالا ایراد داشته باشد می‌توانید آن را تحویل نگیرید

 

 

سفارش شما بعد از تایید بخش پردازش به بخش ارسالات خواهد رفت . برای حفظ محیط زیست ما فاکتور ارسال نخواهیم کرد . در صورتی که نیاز به فاکتور کاغذی دارید می‌توانید در هنگام ثبت سفارش بر روی گزینه درخواست فاکتور فیزیکی کلیک کنید.

شخص پرداخت کننده بایستی شماره کارت همان کارتی را که با آن در سایت کاسیا خرید انجام داده است را به همراه شماره شبای همان کارت و همچنین اسکن مدارک هویتی (مانند کارت ملی) را به ایمیل مدیریت ارسال نماید تا نسبتت به عودت وجه اقدام شود

برخی تخفیف‌ها به مناسبت های مختلف در سایت قرار داده می‌شوند.

برای اطلاع از آنها صفحه‌های کاسیا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

 

برای اعمال کد تخفیف کافیست هنگام پرداخت مبلغ در قسمت کد تخفیف آن را وارد کنید