سوالات متداول

در این صفحه سعی کرده‌ایم به تمامی سوالاتی که معمولا پرسیده می‌شوند و پرتکرار هستند پاسخ دهیم . امیدواریم که بتوانید سوال خودتان را از این بخش پیدا کنید . درصوتی که سوالتان در این بخش موجود نبود می‌توانید از پشتیبانی سوال خود را بپرسید

پس از ورود می‌توانید با مراجعه به قسمت حساب من وارد پیشخوان حساب خود شوید و از قسمت جزئیات حساب اقدام به ویرایش نام کاربری و یا نام و یا آدرس ایمیل خود کنید . همچنین از این قسمت می‌توانید رمز عبورتان را نیز عوض کنید.

به سادگی با کلیک بر روی ثبت نام می‌توانید در سایت ثبت نام کنید . همچنین می‌توانید با کلیک بر روی ورود، وارد سایت شوید.

کافیست حساب خودتان را با رمز‌های قوی بسازید.

رمز قوی شامل حروف انگلیسی و حروف کوچک و بزرگ به همراه اعداد و کارکترهای خاص مانند ( !@#$%^&* ) باشد . توجه داشته باشید که مسئولیت حفظ امنیت حساب کاربری شما به عهده شخص شما می‌باشد و عدم رعایت آن مشکلات متعددی را به وجود خواهد آورد.

پس از هربار خرید بایستی آدرس و اطلاعات خودتان را وارد کنید . برای همین امکان عضویت را قرار داده‌ایم تا بتوانید به سادگی خرید کنید و از خرید‌های گذشته خودتان نیز آگاه شوید. از طرفی کاسیا برای اعضا خبرهای خوش دارد.

از طرفی برای حفظ امنیت و جلوگیری از سو استفاده‌های احتمالی، خرید بدون عضویت امکان‌پذیر نمی‌باشد

خیر . تنها راه خرید ، فروشگاه سایت کاسیا می‌باشد.

تنها افرادی که قصد خرید به صورت عمده و به تعداد بالا دارند می‌توانند با ما تماس بگیرند .

پس از ورود کافیست از قسمت حساب کاربری بر روی آدرس‌ها کلیک کنید و آدرس خویش را تغییر دهید . قسمت حساب کاربری بسیار ساده و بدون امکانات اضافی طراحی شده است.

خیر . چه خرید تکی و چه به صورت عمده تمامی پرداخت‌ها بایستی نقدی و یا به صورت پرداخت الکترونیکی باشد.

کافیست در قسمت پشتیبانی به بخش لغو مرسوله مراجعه نموده و با ارسال کد سفارش، اقدام به لغو آن نمایید . توجه داشته باشید تا زمانی که مرسوله به قسمت پردازش نرفته است فرصت لغو دارید.

کافیست پس از عضویت و ورود ، به قسمت فروشگاه رفته و محصولات خود را به سبد خرید اضافه کنید و سپس با کلیک روی سبد خرید اقدام به پرداخت کرده و سفارش خود را ثبت و سپس آن را پرداخت نمایید.

پس از ثبت سفارش نسخه‌ای از فاکتور به صورت PDF به ایمیل شما ارسال خواهد شد . همچنین از سفارشات خود نیز می‌توانید فاکتور را دانلود کنید. فاکتور‌ها بعد از ۴ ماه حذف خواهند شد . پس نسبت به دانلود آنها اقدام نمایید.

متاسفانه خیر.  در صدد آن هستیم که در نسخه دوم سایت کاسیا این امکان را برای محصولاتی که تا قبل از پردازش محصول قبلی ثبت می‌شوند انجام دهیم . اما تا اطلاع ثانوی چنین امکانی وجود ندارد. 

خیر چنین امکانی وجود ندارد. در صورت مخدوش و یا تغییر فاکتور توسط مشتری، این اقدام مصداق جعل خواهد بود و جرم محسوب می‌شود. سایت کاسیا تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

بسته به میزان موجودی آن کالا بله چنین امکانی وجود دارد . اما در شرایط تخفیف و بسته به شرایط تخفیف گاها سایت محدودیت‌هایی برای خرید خواهد داشت.

از داخل سایت خیر . اما می‌توانید با پشتیبانی تماس بگیرید تا در صورت موجود بودن در انبار فرایند موجود کردن در فروشگاه را برای شما فراهم کنند . اما در صورت عدم موجودی بایستی صبر کنید تا مجددا موجود شوند . درصورتی که توقف تولید شده باشند نیز نمی‌توانید آنها را خرید کنید و امکان موجود کردن آنها وجود ندارد

هر محصول در سایت برای خودش صفحه منحصر به فرد دارد . کافیست در قسمت نظرات آن محصول نظر خود را بدهید. برای اشخاصی که روی محصولات نظر می‌دهند جوایز مختلفی در نظر داریم. اما در صورت درخواست پشتیبانی، لطفا نظر قرار ندهید

ارسال توسط شرکت محترم ملی پست انجام می‌شود و هزینه ارسال در سایت کاسیا مبلغ ۱۵۰۰۰ تومان می‌باشد

در صورت درخواست ارسال با پیک، فاکتور هزینه پیک نیز برای خریدار ارسال می‌شود.

متاسفانه در سایت خیر. بایستی با پشتیبانی تماس بگیرید . اما در نسخه بعدی سایت این امکان فراهم خواهد شد.

بله. این امکان وجود دارد . با پشتیبانی تماس بگیرید تا به نام شخص مورد نظر بسته را ارسال نمایند.

بلی . پس از ثبت سفارش کارشناسان آن را بررسی و بعد از تایید آن را به قسمت پردازش منتقل می‌کنند . درصورتی که تعداد بسیار بالا باشد (یعنی کاسیا توانایی تامین آنها را نداشته باشد) خرید لغو خواهد شد. و با خریدار تماس حاصل خواهد شد

به سادگی می‌توانید با پرداخت آنلاین این کار را انجام دهید.

متاسفانه به دلیل مشکلات تنها پرداخت به صورت آنلاین و حضوری می‌باشد و پرداخت به وسیله کیف پول سایت‌های مختلف فعلا در دسترس نیست.

متاسفانه بنا به دلایل امنیتی و مشکلات این روش، تا اطلاع ثانوی پرداخت در محل وجود ندارد

ما نهایت سعی خودمان را می‌نماییم که محصول را در اسرع وقت ارسال نماییم.

بین دو تا چهار روز فرصت پردازش سفارش و سپس ارسال خواهند شد . معمولا بسته های پستی بین دو تا چهار روز کاری به دست گیرندگان می‌رسند.

اصلا جای نگرانی نیست . نیازی به تماس با فروشگاه کاسیا نیست .  این مبلغ تا ۷۲ ساعت بعد از خرید به حساب شما بازخواهد گشت.

کاسیا به هیچ عنوان فروشنده ندارد . کلیه محصولات از برند‌ها و تولیدکننده‌ها خریداری و کنترل کیفی می‌شوند و سپس در سایت به فروش می‌رسند. اصالت آنها نیز توسط سایت کاسیا تایید می‌شود و سپس ارسال می‌شود. حتی در موارد همکاری‌های میان دو برند نیز کاسیا ابتدا در واحد ارسال محصول را کنترل و سپس ارسال می‌کند . به همین دلیل جای نگرانی مانند سایت‌هایی که در آنها فروشندگان مختلف مشغول فروش محصولات هستند نیست.

تمامی اطلاعاتی که در توضیحات محصولات نوشته شده است نیز دقیق می‌باشند . پس در انتخاب محصول خویش دقت فرمایید.

می‌توانید پس از ثبت سفارش از قسمت حساب کاربری از وضعیت سفارشتان آگاه شوید. پس از ارسال نیز شماره پیگیری پستی به وسیله پیامک به شما ارسال خواهد شد . برای پیگیری می‌توانید این کد را درسایت پست پیگیری کنید

http://itemtracking.post.ir 

خرید از سایت کاسیا محدودیتی ندارد . اما پردازش سفارشات در روزهای کاری (غیر از روزهای تعطیل) از ساعت ۸ صبح تا ۶ بعد از ظهر انجام خواهد شد.

بله . برای این کار با پشتیبانان ما تماس بگیرید

کافیست بعد از ثبت سفارش به قسمت سفارشات رفته و از آنجا سفارشات خود را پیگیری کنید . 

وضعیت در حال انجام : یعنی سفارش شما در حال تایید شدن و انجام شدن است

وضعیت تکمیل شده یعنی سفارش شما پردازش و تحویل اداره پست شده است

همچنین شما می‌توانید درون هر سفارش از وضعیت دقیق آن مطلع شوید.

خیر. به دلیل صدور فاکتور و پردازش‌های بعدی که به صورت اتوماتیک توسط سایت انجام می‌شود وجود ندارد . در انتخاب آدرس خویش دقت فرمایید.

در صورت بروز مشکل با پشتیبانان ما تماس بگیرید.

این امکان در سایت موجود است . اما توجه داشته باشید که سایت کاسیا به دلیل میزان سفارشات و همچنین عدم گستردگی محصولات از پیک مخصوص به صورت گسترده استفاده نمی‌کند. به همین منظور زمان مورد نظر به معنی تحویل نیست . در صورتی که زمان خاصی را انتخاب کنید بدین معنی است که بسته در زمان مورد نظر از سایت کاسیا به وسیله پست به شما ارسال خواهد شد.

همچنین در صورتی که در زمان مورد نظر امکان ارسال نداشته باشیم از طریق ایمیل شما را مطلغ خواهیم کرد

از طریق بخش تماس با ما ، شبکه‌های اجتماعی ، آدرس ایمیل و شماره تلفن

شما برای کالایی که ایراد فیزیکی دارد ۲۴ ساعت فرصت دارید درخواست خرابی را ثبت کنید.

و برای دیگر شرایط تا ۳ روز فرصت دارید کالا را مرجوع کنید. در غیر این صورت امکان مرجوع کردن محصول وجود ندارد . برای مطالعه شرایط مرجوعی روی لینک زیر کلیک کنید :

مرجوع کردن کالا

بلی . در صورتی که کالا ایراد داشته باشد می‌توانید آن را تحویل نگیرید

 

 

سفارش شما بعد از تایید بخش پردازش به بخش ارسالات خواهد رفت . برای حفظ محیط زیست ما فاکتور ارسال نخواهیم کرد . در صورتی که نیاز به فاکتور کاغذی دارید می‌توانید در هنگام ثبت سفارش بر روی گزینه درخواست فاکتور فیزیکی کلیک کنید.

بازگشت وجه به حساب شخص پرداخت کننده خواهد بود

برخی تخفیف‌ها به مناسبت های مختلف در سایت قرار داده می‌شوند.

برای اطلاع از آنها صفحه‌های کاسیا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

 

برای اعمال کد تخفیف کافیست هنگام پرداخت مبلغ در قسمت کد تخفیف آن را وارد کنید