فروشگاه کاسیا در سه قسمت به طور کامل مرسوله شما را کنترل می‌کند .همچنین بیشتر محصولات در سایت کاسیا به صورت پلمپ به مشتریان محترم ارسال می‌شود.به دلیل شرایط پاندمی ویروس کرونا و رعایت نکات بهداشتی ، قوانین مرجوع کردن کالا را سخت‌تر کرده‌ایم تا سلامتی شما عزیزان را تضمین نماییم. تنها دلیل قابل قبول برای مرجوع نمودن کالا خرابی آن و همچنین ارسال کالای اشتباه خواهد بود . همچنین ابتدا بایستی درخواست مرجوعی از طریق صفحه تماس با ما اعلام شود و پس از تایید پشتیبانان ، آدرس برای ارسال مرسوله برای شما ارسال خواهد شد.

۱. از زمان دریافت کالا تا ثبت درخواست خرابی ۲۴ ساعت بیشتر نگذشته باشد. (این مساله با اداره پست کنترل می‌شود)

۲. برچسب سایت کاسیا بایستی روی جعبه باشد ، جعبه‌ها نباید پاره و یا خم و یا مچاله و سوراخ شده باشند

۳. جعبه اصلی کالا به همراه تمامی اقلام آن سالم باشد و بدون پاره‌گی و آسیب‌دیدگی باشد و نوشته یا برچسب دیگری روی آن نباشد. در صورت پلمپ بودن کالا ، پلمپ نباید باز شده باشد.

۴. تمامی محصولات حساس یا محصولاتی که توسط سایت کاسیا پلمپ شده اند در صورت باز شدن پلمپ امکان مرجوعی ندارند

۵. در صورت استفاده از کد تخفیف در هنگام پرداخت ، پس از مرجوعی ، مبلغ پرداخت شده بعد از تخفیف عودت داده خواهد شد (نه به قیمت محصول)

۶. هزینه ارسال عودت داده نخواهد شد . اما در صورت تایید کاسیا هزینه ارسال مجدد به عهده کاسیا خواهد بود. هزینه ارسال مرسوله توسط شما به سایت کاسیا نیز توسط کاسیا خواهد بود و شما بایستی هزینه را به صورت پس کرایه ارسال نمایید

۷. پوشاک و کفش باید در وضعیت کاملا نو باشند و هیچگونه آثار استفاده (مانند لک ، بریدگی، سوراخ، بوی عطر یا بدن ، مچاله شده‌گی ، نخ‌کش و.. ) در آن نباشد . همچنین تگ برند و دکمه‌ها و دیگر متعلقات نباید جدا شده باشد

۸. در صورتی که در خریدی از کد تخفیف استفاده کرده‌اید و سپس خرید را مرجوعی داشته‌اید، کد تخفیف به شما بازگردانده نخواهد شد.

۹. درخواست مرجوعی باید دلیل منطقی و عقلی داشته باشد. دلایلی مانند دوستش نداشتم و یا اندازه اش مناسب نبود و یا سایت دیگر ارزان‌تر قرار داده بود مورد پذیرش سایت کاسیا نیست . از دلایل مرجوعی می‌توان تنها به آسیب دیدن محصول در هنگام دریافت و یا اشتباه در نوع کالا نام برد. پس در خرید خود دقت داشته باشید و حتما مشخصات محصول را مطالعه نمایید و دقت کامل را داشته باشید . به جز این دو دلیل هیچ دلیل دیگری برای مرجوع نمودن کالا مورد قبول پشتیبانان نیست

۱۰. در صورتی که در هنگام مرجوع کردن کالا، شرایط مرجوعی رعایت نشده باشد، خریدار موظف است که مجددا هزینه ارسال مجدد محصول را پرداخت نماید و تا زمانی که مبلغ ارسال مجدد پرداخت نشده باشد کاسیا امکان ارسال را نخواهد داشت. سایت کاسیا به هیچ عنوان هیچ مسئولیتی در قبال عدم رعایت شدن شرایط مرجوعی ندارد و در صورت ارسال کالا به کاسیا بدون داشتن شرایط مرجوعی و یا بدون هماهنگی با کاسیا ، مشتری موظف است که مبلغ ارسال مجدد را پرداخت نماید .

در صورتی که شرایط مرجوع کردن کالا را دارید ، به بخش تماس با ما رفته و به ایمیل مرجوعی، ایمیل ارسال کنید و منتظر تایید همکاران ما باشید.

از ارسال هرنوع کالا بدون هماهنگی با پشتیبانان کاسیا جدا خودداری کنید.در صورت انجام ، کاسیا بدون باز کردن بسته آن را با هزینه ارسالی که توسط خود شما پرداخت خواهد شد این بسته را بازخواهد گرداند.

برای ارسال باید جعبه سالم باشد و در جعبه مخصوص مجددا بسته بندی و ارسال شود . اگر مرسوله متعلقاتی داشت باید به طور کامل ارسال گردد. ارسال مرسوله در کیسه فریز و یا نایلون ، شرایط مرجوع کردن کالا را از بین خواهد برد.

مخدوش کردن البسه و یا جعبه شرایط مرجوع کردن کالا را از بین خواهد برد .

در صورت تایید مرجوعی و داشتن شرایط مرجوعی و تایید کاسیا و همچنین ارسال با پست پیشتاز ، عکس رسید پستی را به آدرس return @ casia .ir ارسال نمایید تا نسبت به پرداخت هزینه ارسال آن اقدام شود.

خواهشمند است اگر از پست استفاده می‌کنید ، کالا را به صورت پس‌کرایه برای ما ارسال کنید. شرایط ارسال در پاسخ درخواست شما به آدرس پست الکترونیکی شما ارسال خواهد شد.

هزینه ارسال به چه صورت می‌باشد؟

در صورتی که ایراد فنی ، عدم مغایرت مرسوله ارسالی با محصول سایت ، آسیب دیدگی بر اثر ارسال به تایید کارشناسان بخش مرجوعی برسد، هزینه‌های ارسال برعهده سایت کاسیا می‌باشد. در غیر این صورت هزینه ارسال به عهده خریدار می‌باشد. در خرید خود دقت فرمایید .

در صورتی که دلیل مرجوعی به غیر از دلیل‌های بالا باشد و یا کالا شرایط مرجوعی را نداشته باشد ، هزینه‌ارسال به همراه ۱۰ درصد قیمت لباس‌های مرجوع شده در فاکتور به عنوان خسارت به عهده خریدار خواهد بود .