قوانین و شرایط استفاده

شرایط استفاده از سرویس وبسایت کاسیا

 

از شما سپاسگزاریم که سایت کاسیا را به عنوان فروشگاه خود انتخاب نموده‌اید . در این صفحه تمامی قوانین و شرایط استفاده برای شما نوشته شده است . از شما سپاسگزاریم که به این صفحه مراجعه نموده‌اید تا از قوانین و شرایط استفاده مطلع شوید . در این صفحه طرف اول سایت اینترنتی کاسیا به عنوان فروشنده و طرف دوم مشتریان محترم به عنوان خریدار می‌باشند . ورود ، عضویت ، خرید ، ارسال نظر و تمامی خدماتی که از سایت کاسیا دریافت می‌کنید منوط بر این است که این قوانین را مطالعه و آنها را تایید نمایید . بر این اساس هرگونه ورود، عضویت و خرید و دیگر خدمات از کاسیا به منزله آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و نحوه استفاده از سرویس کاسیا می‌باشد و مشتری محترم از این نظر مسئول خواهد بود .

قوانین عمومی

این بدین معناست که سایت کاسیا و خرید و فروش در آن منطبق بر قوانین جمهوری اسلامی ایران و همچنین قوانین تجارت الکترونیک و قوانین حقوق مصرف کنندگان و قوانین جرایم رایانه‌ای خواهد بود. در صورتی که در این قوانین تغییراتی ایجاد شود سایت کاسیا نیز تابع این قوانین خواهد بود . همچنین اگر در شرایط و قوانین و رویه کاسیا تغییری به وجود آمد از همین صفحه به اطلاع خواهد رسید و شما توافق می‌کنید که استفاده مستمر شما از سرویس کاسیا به معنای تایید این قوانین و همچنین پذیرش هرگونه تغییر است .

قوانین کاسیا

۱. مسئولیت‌های مربوط به کیفیت اجناس، کیفیت ارسال و همچنین خدمات پس از فروش به عهده کاسیا می باشد

۲. در صورتی که فروشنده درخواست فاکتور به صورت کاغذی داشته باشد، کاسیا موظف است که این فاکتور را برای مشتری به صورت کاغذی ارسال نماید. اما این امکان برای حفظ محیط زیست به صورت پیشفرض غیرفعال است و در صورتی که نیاز به فاکتور فیزیکی است کافیست در قسمت ثبت سفارش ، درخواست فاکتور فیزیکی اعلام شود.

۳. خریداران تنها در هنگام ثبت سفارش می‌توانند انتخاب نمایند که فاکتور فروش را به صورت کاغذی دریافت کنند. در غیر اینصورت ارسال کاغذی فاکتور پس از ثبت محصول منوط به دریافت هزینه ( و همچنین هزینه ارسال ) می‌باشد. همچنین ارسال نسخه کاغذی فاکتور نهایتا تا پنج روز پس از ثبت سفارش قابل ارسال شدن می باشد.

۴. کاسیا موظف است که محصولات مشتریان را در اسرع وقت به آنها تحویل دهد. به همین منظور ۴۸ ساعت برای تایید ، ۴ روز برای پردازش و ارسال به وسیله پست در نظر گرفته خواهد شد . در صورت طولانی‌تر شدن پردازش به اطلاع مشتری خواهد رسید . در صورتی که پردازش سفارش بیش از ۱۲ روز شود ( تا تحویل به اداره پست) ، سفارش لغو خواهد شد.

۵. در صورتی که تامین ، پردازش و ارسال کالا بیش از ۱۰ روز به طول انجامید، سفارش لغو و مبلغ آن به طور کامل مسترد خواهد شد . همچنین برای کسب رضایت مشتری کد‌های تخفیف برای وی صادر خواهد شد .

۶. ساعات و زمان‌های نوشته شده در این قوانین در روز اداری می‌باشد . (تعطیلات عید، تعطیلات مذهبی و روز جمعه جزو روز اداری محسوب نمی‌شوند) . روز‌های اداری سایت کاسیا از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰:۰۰ صبح تا ۱۶:۰۰ خواهد بود. به دلیل محدودیت‌های کرونا ممکن است این ساعت دستخوش تغییر شود و ساعت اداری به نصف کاهش یابد. زمان‌های پشتیبانی نیز تقریبا در همین ساعات خواهد بود. پشتیبانی آنلاین کاسیا (لایو چت) از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۰:۰۰ صبح تا ساعت ۱۴:۰۰ خواهد بود . همچنین پاسخگویی از طریق ایمیل ، ثبت تیکت و ثبت درخواست در حساب کاربری نیز از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰:۰۰ صبح تا ۱۹:۰۰ و همچنین روز پنج شنبه از ساعت ۱۰:۰۰ صبح تا ساعت ۱۳:۰۰ خواهد بود.

۷. در صورتی که پس از اعلام تعطیلی‌های سایت اقدام به ثبت سفارش نمایید، زمان پردازش بعد از آخرین روز پایان تعطیلات سایت محاسبه خواهد شد. بطور مثال اگر سایت کاسیا در ۱۰ مهر اعلام کند که از ۱۲ مهر تا ۲۰ مهر تعطیل است و سفارش شما  در ۱۱ و یا ۱۲ مهر ثبت شود زمان پردازش از روز ۲۰ مهر محاسبه خواهد شد. برای اطلاع از تعطیلی های سایت غیر از تعطیلات رسمی می‌توانید به قسمت اخبار مراجعه نمایید.

۸. در فروش‌های داخل تخفیف امکان اتمام موجودی کالا وجود دارد . به همین منظور سایت کاسیا در صورت رخ دادن عدم موجودی می‌تواند سفارش را لغو و به مشتری این مساله را اطلاع دهد . در این صورت هیچگونه خسارت و.. به مشتری پرداخت نخواهد شد. این بند بدین معنی است که در صورتی که سفارش شما در زمان تخفیف ثبت شد اما به طور اتفاقی موجودی محصول تمام شده باشد، این مسئولیتی را متوجه سایت کاسیا نخواهد کرد. سفارش شما لغو و مبلغ پرداختی به حساب شما بازگشت داده خواهد شد.

۹. در صورتی که برای کالایی سقف خرید وجود داشت، در صورت خرید بیش از سقف ، کاسیا مختار است که تا سقف مجاز را برای مشتری ارسال و مابقی هزینه‌ها را به مشتری مسترد کند. همچنین مشتری نمی‌تواند تعداد کالا را بیش از تعداد متعارف سفارش دهد.

۱۰. خدمات مرجوعی در صورتی توسط کاسیا انجام خواهد شد که برچسب کاسیا از بسته‌ها مخدوش و یا پاره نشده باشد. و قوانین مربوط به مرجوع کردن کالا را شامل شده باشد. برای مطالعه صفحه قوانین مربوط به مرجوع‌نمودن کالا می‌توانید این صفحه را مطالعه کنید . همچنین می‌توانید برای ثبت درخواست مرجوعی، از صفحه کاربری خود اقدام نمایید .

۱۱. کاسیا می‌تواند از طریق اخبار وبسایت، صفحه اینستاگرام و همچنین صفحه توییتر و کانال تلگرام اقدام به اطلاع رسانی کند. مشتری محترم می‌تواند اخبار و اطلاعیه را از این قسمت‌ها دنبال نماید. همچنین خبرنامه‌های ایمیلی نیز یکی از راه‌های اطلاع رسانی سایت کاسیا می‌باشد . اطلاع‌رسانی های مهم نیز به صورت پیامک به مشتریان عزیز ارسال خواهد شد . از این رو خریداران محترم بایستی پیامک‌های تبلیغاتی خویش را فعال نمایند.

۱۲. خریدار محترم قبول می‌نماید که بستر ارتباط با سایت کاسیا، ارتباط الکترونیکی می‌باشد . بدین معنی که ارتباط به صورت تلفنی ، ارسال تیکت ، ارسال فرم و ارسال ایمیل و پیامک و چت پشتیبانی می‌باشد . یعنی سایت کاسیا با استفاده از این بسترها با شما تماس خواهد گرفت. بدین منظور لیست آدرس ایمیل‌ها و شماره تلفن‌های مورد تایید سایت کاسیا در زیر آورده شده است :

شماره پیامک برای اطلاع رسانی‌های مهم : 50002030966000

شماره پیامک برای ارسال اخبار و تخفیفات و نظرسنجی کاسیا : 50002030966665

آدرس ایمیل‌ رسمی کاسیا :

XXX @ Casia.ir

کلیه آدرس‌های ایمیل کاسیا درنهایت با casia.ir تمام می‌شوند . کاسیا از هیچ سیستم ایمیل دیگری برای شما ایمیل ارسال نمی‌کند. درصورتی که ایمیل ارسالی به شما از آدرس‌هایی غیر از casia.ir بود ، این مسئولیتی را متوجه کاسیا نخواهد کرد

صفحه اینستاگرام برند و تولیدات کاسیا

https://instagram.com/casiair/

صفحه اینستاگرام فروشگاه و پشتیبانی کاسیا

https://instagram.com/casiaclothes/

صفحه توییتر کاسیا

https://twitter.com/casiabrand

کانال تلگرام کاسیا

https://t.me/casiabrand

شماره تلفن ثابت سایت کاسیا : ۶۶۷۰۷۱۷۲ – ۰۲۱

تمامی اطلاعات بالا اطلاعات تماس کاسیا است .

۱۳. کاسیا تنها از طریق روش‌های ارتباطی بالا با شما تماس برقرار خواهد کرد . از این رو دریافت پیامک و ایمیل به غیر از این شماره‌ها تحت مسئولیت کاسیا نیست . در صورتی که از شماره‌ای به غیر از این شماره‌ها و آدرس‌ها مطلبی برای شما ارسال شد خواهشمند است با ما در میان بگذارید . کاسیا هیچ مسئولیتی در قبال سواستفاده از نام و شماره‌های تماس خویش را نخواهد داشت و تنها و تنها مسئولیت شماره‌های اعلام شده را خواهد داشت

۱۴. کاسیا برای سفارشات و مشتریان پیامک ارسال می‌کند . این پیامک‌ها به سه دسته تقسیم می‌شوند:

پیامک‌های وضعیت سفارش و اطلاع رسانی ، پیامک‌های پیشنهادات و پیامک‌های نظرسنجی و دریافت تخفیف‌های شخصی

از آنجایی که در برخی از شماره‌ها پیامک‌های تبلیغاتی مسدود می‌باشد، از این رو عدم دریافت پیامک توسط مشتری به دلیل مسدود کردن پیامک‌های تبلیغاتی مسئولیتی را متوجه کاسیا نمی‌کند . به این منظور مشتری محترم بایستی پیامک‌های تبلیغاتی خویش را باز نگاه دارد تا بتواند پیامک‌های کاسیا را دریافت نماید. کاسیا در حال مذاکره است تا این مشکل را حل نماید اما تا آن زمان ، برای دریافت پیامک‌ها لازم است پیامک‌های تبلیغاتی خویش را فعال نمایید . کاسیا به هیچ عنوان پیامک تبلیغاتی ارسال نخواهد کرد. همچنین شما می‌توانید ارسال پیامک‌های اعلان و اطلاعیه‌ها را لغو نمایید تا دیگر برای شما این پیامک‌ها ارسال نشوند.

۱۵. کاربر محترم سایت کاسیا می‌تواند با ارسال درخواست به سایت کاسیا دریافت پیامک‌های پیشنهادات و نظرسنجی‌ها را به سادگی لغو نماید و سایت کاسیا موظف است که ارسال این پیامک‌ها را به شماره نامبرده لغو نماید

۱۶. هرگونه سواستفاده از نام کاسیا، ارسال پیامک با نام کاسیا و.. جعل عنوان بوده و پیگرد قانونی دارد . خواهشمند است در صورت مشاهده حتما از طریق بخش تماس با ما به ما اطلاع دهید.

۱۷. کاسیا موظف است به اطلاعات کاربران که در سایتش ذخیره شده احترام گذاشته و در حفظ آنها کوشا باشد

۱۸. کاسیا حق فروختن اطلاعات دریافتی از مشتریان را به دیگر شرکت‌ها (مانند شرکت‌های تبلیغاتی) ندارد

۱۹. اطلاعات بیشتر در مورد اطلاعات و حریم شخصی در این صفحه موجود است : کلیک کنید

۲۰. کلیه تصاویر، گرافیک‌ها، ویدیو‌ها ، لوگو‌ها‌، طرح‌های لباس ، فونت‌ها ، موارد قابل دانلود متعلق به سایت کاسیا و یا متعلق به برنامه‌نویسان و طراحان آن می‌باشد. کلیه حقوق این دست از موارد نزد کاسیا محفوظ می‌باشد و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

۲۱. حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس (مانند مطالب وبلاگ‌ها و یا مطالب محتوایی و یا دیگر مطالب) در انحصار کاسیا است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای کاسیا محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط کاسیا و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار کاسیا،شرکت‌های همکار و برنامه‌نویسان و ایده‌پردازان آن است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات محصولات، قیمت محصولات و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت کاسیا و همچنین هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای کاسیا محفوظ است و با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

۲۲. هرگونه تلاش برای خرابکاری‌های کامپیوتری ممنوع بوده و پیگیرد قانونی خواهد داشت.

۲۳. کاسیا تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند. فلذا در صورت درخواست مراجع قضایی مبنی بر مسدود نمودن حساب، دریافت اطلاعات کاربران (اطلاعاتی چون آدرس، تراکنش‌ها و فاکتور‌ها و..) ، توقف فروش محصولاتی خاص و یا مسدود نمودن صفحاتی خاص را ملزم به رعایت می‌داند.

۲۴. در صورت استفاده از هر یک از خدمات کاسیا، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است. پس در نگهداری حساب خویش کوشا باشید.

۲۵. خرید از سایت کاسیا تنها و تنها برای افراد بالای ۱۸ سال می‌باشد. چنانچه فردی جوانتر از ۱۸ سال است بایستی با ولی و یا قیم خویش اقدام به خرید و پرداخت نماید . در صورت رعایت نکردن این مساله کلیه مسولیت‌های قانونی و حقوقی به عهده خریدار و ولی و قیم وی خواهد بود. و کاسیا هیچگونه مسئولیتی را در این زمینه نخواهد پذیرفت.

۲۶. تکمیل پرداخت اینترنتی به معنی وارد کردن اطلاعات در درگاه پرداخت و کسر مبلغ از حساب و تایید خرید می‌باشد . کلیه مسئولیت‌های پرداخت موفق به عهده خریدار خواهد بود . در صورت پردازش محصول و ارسال به وسیله پست به هیچ عنوان امکان بازگشت مبلغ وجود ندارد . این بند برای افرادی نوشته شده است که کارت خویش را به همراه رمز در اختیار اشخاص دیگری قرار می‌دهند . کلیه خرید‌هایی که از سایت کاسیا صورت می‌پذیرد تحت مسئولیت خریدار خواهد بود .

۲۷.تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی CASIA.IR است. همچنین تنها کانال رسمی سایت کاسیا در تلگرام آدرس casiabrand می‌باشد . صفحه رسمی ما در سایت اینستاگرام casiair می باشد . صفحه رسمی ما در شبکه اجتماعی توییتر نیز casiabrand می‌باشد. ما تنها و تنها از طریق آدرس ایمیل رسمی سایت با شما تماس خواهیم گرفت. وبسایت کاسیا هیچ وبلاگ،صفحه و یا آدرس اینترنتی به غیر از casia.ir ندارد. همچنین سایت کاسیا هیچ حساب دیگری در هیچ شبکه اجتماعی ندارد. سایت کاسیا به هیچ عنوان با شماره‌های غیررسمی و حساب‌های غیر رسمی در برنامه‌های چت با شما تماس نمی‌گیرد . تنها و تنها راه‌های ارتباطی ما در قسمت تماس با ما نوشته شده است .  کاسیا مسئولیت آدرس‌ها و شماره تلفن‌ها و حساب‌های غیر از حساب‌های نوشته شده در سایت را قبول نخواهد کرد.

۲۸. روزکاری در کاسیا روز اداری عادی محسوب می‌شود . ثبت سفارش می‌تواند در هرساعت و هر روز صورت گیرد . سایت کاسیا در هیچ یک از تعطیلات عمومی محصولات را پردازش نمی‌کند. به محض ثبت سفارش در اولین روز کاری بعد از تعطیلات تایید سفارش و پردازش انجام خواهد گرفت.

۲۹. کلیه سفارش‌های کاسیا با یک کد قابل پیگیری می‌باشند. کد سفارشات به صورت COXXXXXXX هستند . در فاکتور این شماره دارای تاریخ نیز هست اما فرمت کلی این کد به صورت CAFXXXXXXXXXXXX می‌باشد.

۳۰. کلیه محصولات موجود درسایت کاسیا دارای کد برای شناسایی بهتر می‌باشند . این کد‌ها نیز به این صورت می‌باشند. CAPXXXXXXXX .

۳۱. کاسیا موظف است به محض ثبت سفارش کد سفارش و کدمحصولات را به آدرس ایمیل خریدار ارسال کند . همچنین کاسیا موظف است که وضعیت سفارش را به خریدار پیامک نماید

۳۲.  درصورت اتمام موجودی محصول و یا رخ دادن هر مشکلی در فرایند پردازش کاسیا موظف است با خریدار ارتباط برقرار نماید . در صورت بروز مشکل کاسیا موظف است که مبلغ موردنظر را به مشتری مسترد نماید.

۳۳. کاسیا مجاز است هرزمان که تصمیم بگیرد بدون اطلاع قبلی فروش محصولی را متوقف نماید و همچنین سفارش‌گیری را نیز متوقف نماید. این حق برای کاسیا محفوظ است

۳۴. در صورت وجود مشکل در قیمت، امکان لغو سفارش توسط مشتری امکان‌پذیر می‌باشد . همچنین درصورتی که در قیمت به وجود آمده مشکلی وجود داشت که خریدار از آن بی اطلاع بود همچنین کاسیا می‌تواند سفارش را لغو و یا در ازای پرداخت ما به التفاوت، فرایند سفارش را ادامه دهد. بطور مثال اگر مبلغ به اشتباه گرانتر درج شده باشد مبلغ اضافی به حساب خریدار واریز شده و سپس کالا پردازش خواهد شد. مشتری با ورود به سایت کاسیا در اصل وجود چنین اصلی را می‌پذیرد و هیچگونه ادعایی پس از این نمی‌تواند داشته باشد

۳۵. کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود و در این صورت کاسیا هیچگونه مسئولیتی در قبال گم شدن سفارش و.. نخواهد داشت. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، پشتیبانان کاسیا جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

۳۶. در صورتی که کالای دریافتی ایراد داشت ، خریدار می‌تواند از قسمت ثبت درخواست مرجوعی ، این خرابی را اعلام تا پشتیبانان سایت کاسیا نسبت به تایید و دریافت مرسوله اقدام نمایند

۳۷. پرداخت‌های بیش از ۲ میلیون تومان نیازمند دریافت اطلاعات هویتی می‌باشند. پس از ثبت سفارش، همکاران ما برای دریافت کد ملی سفارش دهنده اقدام خواهند کرد.

۳۸. اطلاعات هویتی شما نزد کاسیا محفوظ خواهد ماند

۳۹. در صورت بروز مشکلات حقوقی و قانونی سایت کاسیا موظف است اطلاعات کامل خریداران را در اختیار مراجع قانونی و انتظامی قرار دهد . به همین منظور کلیه اطلاعات در کاسیا ذخیره و نگه‌داری خواهند شد

۴۰. در صورت صدورفاکتور به هیچ عنوان امکان تغییر آن وجود ندارد

۴۱. هرگونه دخل و تصرف و تغییر در فاکتور پیگرد قانونی خواهد داشت و کاسیا هیچگونه مسئولیتی در این موارد قبول نخواهد کرد

۴۲. در هنگام پرداخت حضوری و یا دریافت مرسوله حتما کارت ملی خود را به همراه داشته باشید تا در صورت درخواست مامور پست آن را ارایه دهید

۴۳. سایت کاسیا به دلیل بروز مشکلات فراوان ، امکان پرداخت نقدی در محل را به صورت موقت غیرفعال نموده است

۴۴. سایت کاسیا یک وبسایت خرده‌فروشی محسوب می‌شود . از این رو ثبت سفارشات با تعداد بالا مغایر با هدف مصرف خریدار است ( خرید به صورت عمده برای فروش ) . فلذا در صورت ثبت تعداد بالا، احتمال اتمام موجودی وجود دارد و سایت کاسیا می‌تواند هرمقدار که در توان دارد را تامین نماید

۴۵. مسئولیت صحت اطلاعات وارد در سایت به بعهده خریدار می‌باشد

۴۶. تحویل اجناس در مکان‌های عمومی مانند پارک،رستوران،کافی‌شاپ و.. ممکن نیست و محل دریافت بایستی یک مکان ثابت و قابل استناد باشد

۴۷. در صورت لغو سفارش ( سفارش‌هایی که با تخفیف و یا کارت هدیه خریداری شده‌اند) مبلغ تخفیف و یا کد تخفیف و یا مبلغ کارت هدیه قابل استرداد نخواهد بود. همچنین امکان تغییر فاکتور نیز وجود ندارد. لازم به ذکر است در صورت لغو سفارشات به طور کامل سفارش به همراه کلیه اطلاعات آن و فاکتور آن نیز از حساب کاربری شما حذف خواهد شد. اما در صورت  پرداخت مبلغ در حساب شما خواهد ماند

۴۸. ثبت کالا در سبد خرید به معنای رزرو کالا نیست . کاسیا در قبال اجناس داخل سبد خرید هیچ مسئولیتی ندارد. تنها مورد مورد استناد ثبت سفارش است. تا زمانی که سفارش ثبت نشود قابل استناد نیست . لازم به ذکر است که سفارشی نهایی شده است که مبلغ سفارش پرداخت شده باشد. در غیر اینصورت کاسیا هیچگونه مسئولیتی در قبال محصولاتی که در سبد خرید شما موجود بودند ندارد.

۴۹. در صورتی که در هنگام حمل و نقل محصول خراب شود ، مسئولیت جبران خسارت به عهده شرکت حمل و نقل می‌باشد . در صورت تایید شرکت حمل و نقل، مبلغ از شرکت حمل و نقل دریافت و به حساب مشتری واریز می‌گردد.

۵۰. آسیب ناشی از حمل و نقل بایستی تا ۲۴ ساعت به اطلاع کاسیا رسیده باشد . در غیر اینصورت کاسیا تحت هیچ شرایطی پیگیری نخواهد کرد.

۵۱. سایت کاسیا به شما سه روز مهلت تست خواهد داد . شرایط بازگرداندن کالا به طور کامل در صفحه مرجوع کردن کالا موجود است.

۵۲. در صورتی که قصد خریدار تعویض باشد و کاسیا آن محصول را موجود نداشته باشد ، می‌تواند مبلغ آن را به حساب خریدار واریز نماید.

۵۳. تمامی اطلاعاتی که در سایت نوشته شده است به منظور آشنایی شما با محصولات است و به هیچ عنوان جنبه مشاوره یا بازاریابی ندارد . در صورت خرید لباس و یا لوازم آرایشی بهداشتی بایستی با متخصص مربوطه صحبت و با دقت کامل کالا انتخاب شود . همچنین کلیه نظراتی که زیر محصولات نوشته شده است مسئولیتی را برای کاسیا ایجاد نمی‌کند. همچنین کاسیا مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بسته‌بندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده لباس و یا لوازم آرایشی بهداشتی است.

۵۴. در صورت عدم آگاهی یا اطلاع مشتری از محصول و خراب کردن آن، کاسیا هیچ مسئولیتی را پذیرا نیست . در صورت ایراد در محصولات تولیدی ( به خصوص محصولات آرایشی و بهداشتی ) ، در صورت تایید تولیدکننده، تعویض و یا مرجوعی پذیرفته خواهد شد.

۵۵. کاسیا نسبت به عوارض جسمی و بیماری‌های ناشی از استفاده محصولات آرایشی و بهداشتی و مواد استفاده شده در پارچه‌ها (از قبیل حساسیت‌های پوستی، جراحات و …) مسئولیت و پاسخگویی ندارد. انجام پیگیری‌های لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکت‌های مربوط ( تامین کنندگان کالا) انجام شود. کاسیا تنها پاسخگوی محصولات تولیدی تحت برند کاسیا می‌باشد. همچنین مشتری موظف است که محصول را به طور کامل بررسی و سپس خرید نماید.

۵۶. هرگونه اقدام برای هک، کرک، سو استفاده از سایت کاسیا، پولشویی و انواع عناوین مجرمانه از سایت ممنوع بوده و سایت کاسیا منافع خود را محفوظ و از راه‌های قانونی بر علیه مجرمین اقدام خواهد نمود.

۵۷.  در صورتی که سفارش شما بیش از ۶.۰۰۰.۰۰۰ ریال می‌باشد، کاسیا موظف است محصولات شما را به صورت رایگان ارسال نماید.

۵۹. سایت کاسیا در کشور ایران است و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌باشد ، همچنین دادگاه صالحه برای طرح دعاوی مختلف و قضاوت، دادگاه‌های کشور ایران می‌باشد.

 

شرایط استفاده کاربران

۱. کاربران حتما باید در سایت عضو شده باشند تا خرید خویش را انجام دهند

۲. مسئولیت صحت اطلاعات ثبت شده به عهده خریدار است

۳. برای تصمیم‌گیری بهتر امکان نظرات در محصولات فعال است . کاسیا برای نظرات جوایز متنوعی در نظر دارد

۴. برای ارسال نظرات حتما از زبان فارسی استفاده کنید ، از درج شکلک و ایموجی و یا متون کشیده و یا فاصله‌های اضافی خودداری کنید. تا حد ممکن از مبالغه یا بزرگنمایی استفاده نشود و سعی شود که تحلیل درستی از محصول داشته باشید

۵. فقط مزایا و یا فقط معایب را در نظر نگیرید و در نظرتان از هر دو استفاده نمایید

۶. در نظراتتان ادب را رعایت فرمایید . نظرات حاوی بی ادبی تایید نخواهند شد

۷. نظراتی که اطلاعات بی خود و بدردنخور در آن باشند تایید نخواهند شد . سعی کنید که به طور خلاصه نظرتان را بنویسید

۸. در قسمت نظرات محصول سوال نپرسید . برای پرسیدن سوال می‌توانید از پشتیبانان سایت استفاده کنید . نظراتی که حاوی سوال باشند تایید نخواهند شد

۹. نظرات خارج از چهارچوب محصول تایید نخواهند شد. نظرات حاوی لینک‌های دیگر سایت‌ها و یا آدرس ایمیل تایید نخواهند شد

۱۰. نقد و نظراتتان در مورد سرویس‌دهی سایت و یا پشتیبانان و یا نحوه‌ارسال تایید نخواهند شد . برای اینکار به قسمت تماس با ما رفته و نظرات و نقد‌هایتان را در آنجا ارسال کنید

۱۱. سعی کنید از ادبیات کتابی برای بیان نظرات استفاده نمایید . در غیر اینصورت نظر شما تایید نخواهد شد.

۱۲. سایت کاسیا مختار به تایید نظر شما و یا حذف نظر شما و یا تایید نکردن آن می‌باشد

۱۳. تخفیف‌ها شرایط خاص دارند . در شرایط خاص می‌توانید از تخفیف‌ها استفاده کنید

۱۴. در صورتی که در هنگام خرید فراموش کرده‌اید کد تخفیف را وارد کنید و تخفیف شما ثبت نشد ، امکان تغییر فاکتور وجود ندارد و مبلغ دریافتی عودت داده نخواهد شد.

۱۵. در بسیاری از سایت‌ها امکان اینکه از کد تخفیف شما شخص دیگری استفاده کند وجود ندارد. اما در سایت کاسیا شما می‌توانید کد تخفیفی که در اختیار شما قرار داده شده را به افراد دیگری ارسال کنید تا آنها نیز از این تخفیفات استفاده نمایند . تخفیف‌های کاسیا بیشتر مبنی بر زمان هستند

۱۶. در صورت پایان اعتبار کد تخفیف ، حذف خواهد شد و امتیاز آنها غیرقابل برگشت خواهد بود.

۱۷. سایت کاسیا بر مبنای امتیاز نیست . اما تعداد خرید‌ها در قرعه‌کشی های مختلف حساب خواهند شد.

۱۸. خرید‌های کاسیا، همه‌گی شامل مالیات هستند و قیمت‌های آن به همراه مالیات قرار داده شده است.

۱۹. همواره در کاسیا سعی می‌شود که قیمت‌ها با توجه به شرایط اقتصادی مصرف کننده تعیین شود . از این رو نهایت سعی بر این است که یک خرید باکیفیت و اقتصادی از سایت کاسیا داشته باشید . در صورتی که نوسان قیمت بسیار شدید بود ویا امکان تامین کالا وجود نداشت، سایت کاسیا امکان لغو سفارش شما را خواهد داشت.

۲۰ . در شرایط فورس ماژور ، کاسیا هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.

 

این صفحه مرتبا به روز خواهد شد.